Pages

Subscribe:

Friday, March 8, 2013

လယ္တီဒီပနီက်မ္းစားမ်ား



ပါရမီဒီပနီ





ဘယာ၀ိနာသကဒီပနီ





ဘာ၀နာဒီပနီ





လယ္တီမဟာသရဏဂုံေတာ္ႀကီး





မဂၢဂၤဒီပနီ





ေရာဂႏၱဒီပနီ





လယ္တီနိဗၺာန္





၀ိနယသံခိပ္လက္စြဲ





၀ိနယသံခိပ္က်မ္း





၀ိဇၹာမဂၢဒီပနီ





သရဏဂုံ၀ိနိစၧယက်မ္းသစ္





သဒၵသံခိပ္က်မ္း





သာသနာ့၀ိေသာဓနီ(ပ)





သာသနာ့၀ိေသာဓနီ(ဒု)





သာသနာ့၀ိေသာဓနီ(တ)





သာသနသမၸတၱိဒီပနီ





သုကုမာရမဂၢဒီပနီ





ေသာမနႆုေပကၡာဒီပနီ





သမၼာဒိ႒ိဒီပနီ





နိယာမဒီပနီ





သွ်ိဳးတိုက္ရတု





အနတၱဒီပနီ





အလင္းက်မ္း





အာနာပါနာဒီပနီ





အာဟာရဒီပနီ

ပဋိစၥသမုပၸါဒဒီပနီ

ကမၼ႒ာနဒီပနီ    

ဒါနာဒိဒီပနီ

နိရုတၱိဒီပနီ

0 comments:

Post a Comment